Wat biedt TuinExtra u:

Meestgestelde vragen:

In onze webwinkel kunt u niet naar ons toelopen om uw vragen te stellen. Daarom hebben wij op deze pagina de meest gestelde vragen & antwoorden, met betrekking tot het bestellen, gebundeld om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u nog andere vragen hebben: bel of email gerust.

Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Bij elke buitenlamp ziet u de gegevens die u nodig heeft. Mocht u toch meer willen weten kunt u via ‘contact’ een email sturen of u mag altijd bellen met 0416-530272. U krijgt daarna zo spoedig mogelijk een antwoord.

Kan ik de artikelen uit de webshop in een showroom bekijken?
Ja, wij hebben een showroom in Kaatsheuvel. Hier vindt u honderden buitenlampen en tientallen brievenbussen. In principe staan de meeste producten welke in de webshop geplaatst zijn ook in de showroom. Soms in een andere uitvoering kleur of hoogte, om teleurstelling te voorkomen mag u altijd vooraf even bellen natuurlijk.

Wat zijn de openingstijden van de showroom?
De showroom is maandag en dinsdag op afspraak geopend. Woensdag t/m vrijdag van 10 tot 18 uur en zaterdag van 10 tot 17 uur. ´s-avonds en zondags is de showroom op afspraak geopend. We zijn extra geopend op Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag en Tweede Pinksterdag.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij bestellingen met bezorging heeft een iDEAL-betaling de voorkeur. Ook kunt u als u dit wenst ook contant bij aflevering aan de chauffeur betalen, oftewel “onder rembours”. Lukt een IDEAL betaling niet, dan kunt u de bestelling toch plaatsen en direct na bestelling met een bankoverschrijving betalen. Klanten in België kunnen betalen met Bancontact Mister Cash.
Bij afhalen in Kaatsheuvel heeft u de mogelijkheid om contant te betalen of via een pin-betaling.

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw eigen internetbankieren bij een online aankoop. Dus als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

Kan ik zonder e-mailadres bestellen?
Ja, dat kan. Dagelijks van 9 tot 21 uur kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven.

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren, daarna vragen we u telefonisch contact met ons op te nemen. Ook na ontvangst van de bestelling kunt u binnen 14 dagen zonder reden na telefonisch overleg de meest reguliere buitenverlichting retour sturen. Buitenlampen welke op maat voor u gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden. Dit geven wij duidelijk aan bij uw order. Bij annulering komen de kosten voor het verzenden en het retour zenden van de buitenlampen voor uw rekening.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

Komen er verzendkosten bij een bestelling?
Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 250,- in Nederland en België, bij een lager orderbedrag zijn de verzendkosten 10 euro. In sommige gevallen geldt er een toeslag op deze verzendkosten. Ook voor goederen welke vanwege het gewicht, de omvang of het risico op breuk enkel op een pallet verzonden kunnen worden geldt een toeslag op de verzendkosten. Deze toeslag wordt dan in de winkelwagen getoond.

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Ja, u ontvangt altijd een factuur. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

Wat is de levertijd van een buitenlamp?
De levertijd van de buitenverlichting verschilt nogal. Indien u een spoedlevering wilt, geef dit dan aan bij opmerkingen: wij proberen de buitenlamp dan zo spoedig mogelijk te verzenden. De direct uit voorraad leverbare lampen hebben een levertijd van enkele werkdagen. Indien een buitenlamp niet op voorraad ligt, dan ligt de gemiddelde levertijd op 2 tot 6 weken, afhankelijk van de fabrikant.

Hoe krijg ik mijn bestelling in huis?
Bezorgingen laten wij uitsluitend uitvoeren door de goed bekend staande transportdiensten, zoals TNT, DHL en Transmission. Geef bij een bestelling eventueel uw werkadres of een alternatief huisnummer op, dan wordt uw bestelling daar bezorgd.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
Wij leveren ook in België. Voor bezorging in andere landen vragen we u contact met ons op te nemen.

Hoe wordt mijn buitenlamp verpakt?
Wij besteden extra aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen. Het risico op breuk tijdens de verzending is voor TuinExtra. Wij begrijpen dat we u teleurstellen als u een buitenlamp met breuk ontvangt, daarom zullen we er alles aan doen dit te voorkomen.

Heb ik garantie op de producten?
Op de meeste buitenlampen zit een fabrieksgarantie van 3 of 5 jaar. Na aankoop ontvangt u altijd de factuur, deze dient als garantiebewijs. De buitenverlichting dient wel zorgvuldig en regelmatig te zijn onderhouden. Tevens is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantie van toepassing. Glasbreuk valt niet onder de garantie.

Contactgegevens:
TuinExtra
Gasthuisstraat 103
5171 GE Kaatsheuvel
0416-530272
info@tuinextra.nl
kvk: 18070094
Btw nr: NL148757509B01

Kann ich eine Bestellung stornieren?

Natürlich können Sie uns Ihre Bestellung innerhalb von 24 Stunden zu beenden, dann bitten wir Sie uns anzurufen. Auch nach dem Eingang die Bestellung kann innerhalb von 14 Tagen ohne Angabe von Gründen nach telefonischen Beratungen der meisten regelmäßige Außen Rückkehr gesendet werden. Außenlampen, die sind nicht zurück für Sie maßgeschneidert werden. Dies hat uns deutlich mit Ihrer Bestellung. Stornierungen, die Kosten für den Versand und die Rückkehr von Außenleuchten für Ihr Konto zu übertragen.